Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Yvonne Hest - WaarBenJij.nu Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Yvonne Hest - WaarBenJij.nu

Jakarta

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 Mei 2014 | Indonesië, Batavia

Aanvullend verslag, dacht dat ik het kwijt was:
Heerlijk geslapen in ons kingsize bed en genieten van weer zoveel luxe en comfort om ons heen. Voor het eerst mijn haren gestyled, dus even geen wilde krullen.... Zal met dit vochtige en warme klimaat waarschijnlijk niet lang duren voordat ze teruglomen...! Zitten nu aan het ontbijt, waar de keuze enorm is. Maar ja, je kunt toch niet alles proberen, hoewel, man-lief blijkt een olifantenmaag te hebben. Loopt ie er wel weer af de komende dagen. Het is ons gelukt gisteren op net vliegveld van Padang een vliegticket te boeken voor vanmiddag naar Yogjakarta om 16.30 uur. Hebben we heerlijk de tijd om te relaxen. Onze kamer hebben we tot 12.00 uur. Straks nog een taxi regelen (blue bird met meter). Opmde luchthaven staan weliswaar andere taxi's, maar de lonely planet weer ons op het gebruik van metertaxi's. En inderdaad, werd ons een taxi voor 200.000 IRP aangeboden, onze blue bird rekende ons 128.000 IRP, wat dus een verschil is. Is nog niet duur, want 100.000 rupia is ongeveer 6,5 euro.